2013. november 5., kedd

Amerika

Nemrég szerencse ért, kijutottam Amerikába. Utazásom célja nem csak a testvéremék látogatása volt, hanem egy objektív hazahozatala is. Ez az obi az EF 400mm f2,8 IS USM objektív. Már indulás előtt úgy készültem, hogy kint idegen földön is használni fogom, gondoltam majd kiderül mennyire lesz sikeres. Vittem magammal a gépvázamat és egy extendert. Megérkezésem után 1-2 nappal már figyeltem a környéken élő madarakat, majd egy egyszerű beszállófát is kihelyeztem egy kis csalival. Mivel szinte erdőben laktunk így reménykedtem, hogy kimerészkednek a madarak a füves udvarra. Ezen a helyen többek közt a Kék szajkót sikerült megfigyelnem. Sajnos álcázás nélkül, csak egy kerti asztal mellől figyeltem és fotóztam, így nem tudtam kellő minőségű fotót készíteni. Megfigyeléseim másfelé is kiterjedtek. Nem messze, egy nem nagy kiterjedésű tóban Kanadai ludakat vettem észre. Természetesen nem hagytam ki, csináltam róluk néhány képet. Szerencsére naplementés időszakban sikerült kézből fotózni Őket.







Pár nappal később elmentünk az óceán partra ahová szintén vittem magammal az obit. Itt is kézből, hason fekve Ezüst sirályokat cserkeltem be. Itt el tudtam volna tölteni több időt is, de erre most nem volt lehetőségem. A parton sportolók és kirándulók kutyával rendszeresen jelen vannak, így a sirályok megszokták az ember jelenlétét. Néhány méterre meg tudtam közelíteni Őket. 






Végezetül mint már írtam egy erdő közelében laktunk ahol a mókusok egész nap mozgolódtak. Őket se volt nehéz fotózni, csali nélkül is sikerült lencsevégre kapni. 




Azt kell mondjam, hogy ez az objektív kiváló. Nem tudom, ha ez ilyen jó akkor milyen lehet a II verziós?
Kiválóan dolgozik az USM, a stabilizátor. Hátránya csak a súlya, ezzel nem érdemes elindulni egy egész napos cserkelésre. Javaslom, aki ilyet vásárol csak állvány vagy babzsák használatával fotózzon. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése